Google Buzz – suur potensiaal jälle rikutud

Nii on – suure käraga turule saabunud Google Buzz, mis pidi Twitteri ja Facebooki halastamatult jalge alla trampima, on täielik FAIL. Nagu olukord poleks juba niigi keeruline ning sotsiaalvõrgud sõ na otseses mõttes võrgud, kust väljuda on keeruline ning sees orienteeruda veel keerulisem (loe lähemalt: Sotsiaalmeedia ja usability), nüüd tuleb Google oma pooliku produktiga ja jätkab samasugust põrumisejada, mida ta on senimaani teinud. Google sotsiaalmeedia vahendid on peale Orkuti olnud kõik läbikukkunud projektid – Blogspot, Wave, nüüd Buzz. Ma ei saa aru, kas google vendadel on raha liiga palju, et nad lihtsalt lõbu pärast katsetavad ja vaatavad, millega inimesed ilma mingi eeltööta kaasa haakuvad, või ongi tegemist elukaugete inimestega, kes ei tea, kuidas asju tegema peab?

Kas peaks ehk ise tegema mingi sotsiaalkeskkonna? Sellise, mis oleks lihtne ja one-way nagu Twitter, võimalusterohke nagu Facebook ning informatiivne nagu blogimaailm? Hea küll – konto seadistamine Buzzis oli imelihtne kuna Google teadis juba niigi kõike minu elust (lol). Jälgijate lisamine ja vaatamine oli samuti väga lihtne, aga samuti on see lihtne ka Twitteris. Info presenteerimine võiks olla parem. Võiks olla võimalus grupeerida feede nö. listidesse, aga ka see võimalus on juba Twitteris olemas!!! Miks ma peaks siis kasutama Buzzi, kui ta lihtsalt kopeerib Twitterit?

Integreeriks Twitteri Buzziks? Kaotaks Twitterist selle tobeda 140 märgi piiri ära ning ega muud polekski muuta. “Mida ma sõin hommikusöögiks” twiterdajate vastu ju niikuinii ei saa, või kui saaks, siis ehk läbi kvaliteetlistide. Ja neid kvaliteetliste võiks presenteerida ka rohkem erinevates sotsiaalkeskkondades. Kiire ja vahetu, isiklik uudisvoog.

2 thoughts on “Google Buzz – suur potensiaal jälle rikutud

  1. Loomulikult on neil raha ja sellega nad ei loo lisaväärtusi vaid konkurentsi. Miks sina ei asunud mõnda olemasolevat blogi täiendama vaid kirjutad siin omal lehel? Suurfirmad samuti ei asu teise teenuseid täiendama vaid esmalt ostavad need või loovad omale samasuguse.
    Sellised kohad on tavakasutajale vajalikud vaid selleks, et saaks oma tuttavad nimekirja koguda ja vahel käia kaemas mis nad seal toimetavad. Niiet, mis fail, nemad on õnnelikud, et saavad jälle selle rituaali läbi teha.
    Sinu paksus kirjas ootused on väga kehvasti argumenteerimud. Mina küll aru ei saanud mida sa sellelt ootasid. Samal ajal lihtne ja võimalusterohke? Kirjuta see paremini lahti.
    Twitter sellepärast ongi kiire ja vahetu, et see tähemärgipiirang seal eksisteerib. Kes sealt enam esimesest lausest jutu mõtte kätte saaks kui nad samuti lastaks vabalt möliseda.

  2. buzz on sõprade säutsud sinu gmailboxis. kesse sinna twitterisse enam viitsib ronida, kui saab samast aknast kõik kätte?

    yhes punktis ma ei ole sinuga nõus. nimelt minu arvates on orkut ka facebookile alla vandunud, hiljemalt oma viimatise kujunduse muutmisega. aga põmst oli ta juba enne surnud. rohkem siuke laste värk, umbes nagu brasiilia rate, ainult hindamisvõimaluseta😛

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s