Ma käisin infoväljas teadmisi ammutamas…

Infoväli on omamoodi esoteerikute sõnavaraline nähtus, mis peaks by default definitsiooni järgi kajastama mingit kohta, kuhu saab minna ja sealt kõiksugu universaalset teavet hankida kõige olemasoleva kohta. No näiteks praalivad mõned tüübid sellega, et saaks vajadusel ja paraja tahtmise juures igaühe PIN koodi välja uurida. Mulle teeb see nalja, sest esiteks ei tea need praalijad isegi seda, millega on tolle infovälja puhul tegemist (huvitav, miks pole neil tõest infot selle kohta, kui pidevalt infovälja “sisse logivad”) ning teiseks ei ole infoväljaga suhtlemine mingi eriline kunsttükk. Sellega saaks hakkama igaüks ja igal ajal, vaja vaid veidi taju muuta ning ennast ümber häälestada.

Infoväli kui selline, ei ole tegelikult mingi eraldiseisev substants, milles käia ja sealt teadmisi ammutada. Infoväli on tegelikult lihtsalt teatud sagedus meie ilmaruumi moodustavas aines, suurema konsentratsiooniga nn. “tumedas aines.”

Infovälja mõistet võiks visuaalselt kujustada kui ruudustikulist riiet, mille iga õmblus oleks justkui üks infoosake selle välja kangas. Mida keerulisem ja põhjalikum on mateeria väljund (näiteks inimene või loodus vms osa, mis omab mingit energeetilist pilti, infot), seda vähem sealsed osakesed salvestavad “üldist” pilti, ehk seda vähem on nad osad globaalsest infoväljast.

Terve olemasolev meie ruumis on tegelikult ju vaid üks tasapinnaline osakeste kajastus. Iga füüsiline objekt on moodustatud infost, mida kannavad osakesed, mis moodustavad meie kehad, meid ümbritseva nähtava maailma. Infoväli on meie sees, meie kõrval ning kõikjal. Terve universum ongi üks suur infoväli, iga energiaosake kannab endas teatud osa globaalsest infost, kõigest olnust ja olemasolevast. Kõige inforikkamad on universumi nn. “tumeda aine” osad kuna sealne energia ei oma poolust ja lisainformatsiooni füüsilise maailma loomiseks. Seega sealne info on rohkem nn. “globaalsem” ehk laiahaardelisem. Lühidalt öeldes – sinu mõtted ja mälestused on konsentreeritult salvestunud sinu keharakkudes ja sinu kehaenergias, ent veidi hajutatult üle terve universumi.

Infoväli ei ole mingi eraldiseisev substants, kuhu saab sisse logida, on võimalik ennast pigem häälestada teatud infole ning siis läbi selle häälestumise kokku koguda infokillud üle terve universumi tolle sündmuse kohta. Meie dimensiooni energiaväljas on meie dimensiooni teadmised. Tulevik on prognoos, erinevad võimalused, mis on matemaatilised tõenäosustehted võttes arvesse olemasolevat infot ja trende.

Infovälja sisse logimise jutuga lagedale tulevate “sensitiivide” üle võib vaid naerda. Esiteks on juba sellest väitest nende suust võimalik välja lugeda, kuivõrd väga nad tahavad täiesti elementaarset teadmist muuta elitaarseks ning jätta “kliendile” muljet kui väga müstilisest asjast.

Ooo… ma login sisse globaalsesse infovälja…

13 thoughts on “Ma käisin infoväljas teadmisi ammutamas…

  1. “Jeerum, ma unustasin dekoodri maha!”😀

    Tundub, et oled vahepeal lugenud tõsist füüsikat.

    Kas sa hetkel mõtledki nii või oleks seda ka lihtsamalt ja samaväärselt hästi väljendada saanud?

    Mehelik loogikauputus Su tekstis on mulle overkill.

    Aga see on juba minu probleem.

    Naer on terviseks…

      • Pisut õudne hakkas. Pisut.

        Ma mõtlesin, et kajab.

        Ka mina olen suuteline selliseid massiivseid keelelisi kogumeid välja võluma.

        Oma olemuselt on sellised mõtted siiski reaktsioonid millelegi, mis meile meeldinud ei ole.

        Seega on nad suhestumised negatiivse emotsiooniga, mille juures on iseendas.

        Kui nüüd võtta sellelt supilt vaht, siis saab seda vähem, aga sel juhul on seal pisut rohkem tarkust, kui enne.

        Mõistagi räägin ma endast.

  2. Kurat oskaks ma kah sellist pikka ja keerulist juttu ajada. Et siis fyysika on jama vöi mis, väga segane värk vabandust, et reostasin infovälja.

    • Miks ta peaks jama olema? Seda ei lugenud ju kuskilt välja. Pigem seda, et nn. sensitiivid ja nõiad, kes räägivad infoväljast info kogumisest, ajavad lihtsalt ümmargust mulli ja on mullipuhujad.

    • Füüsika ei ole jama.

      Celticu jutt ei ole samuti jama.

      Nad ei väista teineteist.

      Mina torisesin om isikliku laiskuse tõttu.

      Sain aru küll, mida öelda sooviti, aga sel hetkel tundus mulle, et oleks võinud mingi lõppkokkuvõtte teha, mis ei väljendaks mitte emotsiooni vaid seda, millest enne räägiti.

      Otse loomulikult võtsin endale peale esimese kommentaari “viskamist” kohustuse võimalikult hästi mõista, sest esmane liigutus oli liiga kiire.

      Samas ei ole mina siin rohkemat, kui külaline ja minu teha see ei ole.

      Minu silmaga (hetkel) vaadatuna tekib küsimus:

      Kas sa Celtic soovid olla pigem “Isand Celtic” või “Celtic, kes paremini tajutakse?”.

      Ja sellisest negatiivsest ma just räägingi.

      Kas meil on Tõesti Vajalik arvustada???

  3. No enne sellist põhjapanevat teooriat võiks olla ikka terminite seletused kah. Need paistavad selles teoorias küll sarnase kõlaga, aga ilmselt hoopis muu tähendusega.
    “Infoväli on tegelikult lihtsalt teatud sagedus meie ilmaruumi moodustavas aines” – sagedus on nimelt võngete arvu sekundis näitaja. Ja näitaja ehk parameeter ei ole mitte kusagil, ka ilmaruumi moodustavas aines mitte. Ta on sama palju füüsiliselt kusagil olemas kui näiteks eesti keel.

    • Infoväli on info, millel on välja tunnused.
      Ja mitte ainult sagedus, vaid ka muud kaasnevad parameetrid.

      Välja tunnused väljenduvad eelkõige lainepõhiselt, aga mitte ainult.

      Ei ole lineaarselt seletatav nähtus.

      Seda ma siin ennist Celticule vihjasin, et see ei ole niimoodi seletatav.

      Sama hästi võiks üritada armastuse mõistmist ja tajumist seletada.

      Füüsika? Kvant?

  4. Ole hea ja tõlgi järgnev mulle arusaadavaks. Ja ole nii kena ning ürita maakeeli mainida, kuidas sa selleni jõudsid. Sinu sõnad järgnevad…

    “Infovälja mõistet võiks visuaalselt kujustada kui ruudustikulist riiet, mille iga õmblus oleks justkui üks infoosake selle välja kangas.”

    Mina ei ole sellist kangast kohanud.

Lisa kommentaar

