Mahavok – unustatud kuld

Meie muusikaajaloos on palju bände ja artiste, kelle esitatud lood on sööbinud meie mällu, ent keda viimasel ajal eriti ei kuule, kuna tänapäevane müra, mida püüdlikult muusikaks üritatakse nimetada, lämmatab meie ajaloo ning mälestused sellest ajast kui muusika oli veel muusika ning kui lugudes oli tunda esitaja hinge.

Hetkel sooviksin vaadata tagasi aega, mil ma ise olin alles väike ja ei osanud väärtustada seda, mida kuulsin, ent mida aega edasi, seda enam tunnen sidet tolle ajajärguga, milles möödusid minu lapsepõlve ajad.

Järgmine lugu, “Tunnete keel” on kahjuks Marju Läniku esituses, ent jagan arvamust mille järgi Länik küll esitas selle loo originaalis, ent Kare Kauks andis loole hinge. Seega kui keegi teab kust saaks antud loo Kauksi esituses, oleksin väga tänulik:

2 thoughts on “Mahavok – unustatud kuld

  1. Ka ma olen Mahavoki enda jaoks hiljuti avastanud. Panin alla ka Kare Kauksi lauldud Tunnete Keele. On jah parem kui Läniku variant. Ent Mahavoki heade laulude, nagu lootus, puhul tunnen ma teravat puudust hea helikvaliteediga videote järel. Youtube’ist mingeid leiab, ent tihti on helikvaliteet kehv.

    • Hmm… tundub, et ka see on seesama ETV-s esitatud versioon, kus pool laulu on Läniku esituses ja lõpp Kauksi oma.

Lisa kommentaar

