Õige keppimine on tähtis!

Igapäevases tänavapildis on üha enam näha keppivaid pensionäre, ent teatavasti pole see sportlik teguviis ainult vanurite pärusmaa. Seda kurvem on vaadata, kuidas toda ülikasulikku tegevust valesti tehakse. Proovisin ka ise kord teha katset – ühe partii nö. lõdva randmega ja rohmakalt, teise aga korralikult, tugevate ja jõuliste tõugetega. Vahe oli nagu öö ja päev – viimane treenis korralikult lihaseid ning tempo ei langenud kordagi. Ses suhtes on vast suusatajatel lihtsam, et neile on see tõukeseeria juba unepealt tuttav.

Keppimine on moes – tee seda siis üksi või kaaslasega, peaasi, et õigesti teeksid. Õppevideosi leidub internetis palju, samuti igasuguste kepitreenerite kirjutisi. Muidugi kirjutatakse ka igasugu imelugusi kiiremast rasvade põletamisest ja ma ei tea millest veel, tegelikkuses on keppimine lihtsalt intensiivsem treening just kätele ja seljale, samuti toetab ta tavalist kõndimist kuna inimene ei väsi keppides niivõrd ära, kui tavalist kiirkõndi tehes.

Laupäeval on üleilmne kõndimise päev. Mine sinagi kõndima ja võta kepid kaasa!

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s