Teenindusweb

Paar päeva tagasi sai valmis suure projekti esimene versioon. Tegemist portaaliga, mis hakkab vahendama teenindusinfot, firmad, otsingud, teadetetahvlid jne jne. Kogu süsteem tiksub WordPressi peal, mis on üha enam ja enam muutumas default CMS-iks minu töös.

Omamoodi huvitav on jälgida, kuidas üks mõte saab reaalsuseks ning hakkab siis edasi oma elu elama. Muidugi oleks väga palju abi igasugustest turundusgurudest aga eks ma ole üht-teist kõrva taha pannud ja korjan ka siit-sealt infokilde, mida siis kokku liites saab ilusa suure teadmistepagasi.

Aga eks vaadake ise ja andke siis veidi ka tagasisidet selle kohta, mis meeldib ja mis mitte.

Teenindusweb.com

3 thoughts on “Teenindusweb

  1. Kujundus on ilus ja üldiselt asi loogiline… Ainuke küsimus on see, et mis on teie portaali väärtus võrreldes kõigi teiste portaalidega…. Samuti, kuidas on teil kategooriad valitud – näiteks catering võiks ju ka seal all olla? Aga jah – esmamulje sümpaatne… Muidugi võib olla põhjuseks ka saa, et pole hullumeelsel hulgal bännereid vilkumas – see viimasel ajal suisa närvidele internetis on hakanud käima…

  2. Üldiselt meeldib ning jumet paistab ka saidil olevat, samas võiks olla ka hindamisvõimalus firmadel, umbes nagu hinnavaatluses on🙂

  3. Tänud tagasiside eest. Hetkel on leht suunatud muidugi vaid puhastus- ja haljastusteenuseid pakkuvatele firmadele ja nende teenuseid otsivaile. Küll aga on plaanis mingis tulevikus laiendada veidi ampluaad vastavalt siis sellele, kuidas projektiga edasi minnakse.

    Hindamisvõimalus on muidugi hea mõte, hetkel on kasutajate jaoks mõeldud vaid kommentaari lisamise võimalus. Aga hindamine läheb nüüd kindlasti arutellu. Sellel on tegelikult kaks otsa – ühest küljest on hea ja väga tänapäevane, et kliendid saavad omavahel suhelda ning jagada arvamusi teenuste kohta, samuti on hea, kui klientidel on mingi edetabel olemas, kus on nö. head ja halvad firmad… ent kuidas mõjuks see firmadele endile, kes ostavad reklaami ja saavad selle tasu eest negatiivseid kommentaare? Normaalne firma muidugi teab, et igasugune tagasiside on konstruktiivne kriitika, ent kui tark on selline lüke turunduslikust küljest?

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s