Laula mu laulu, helisev hääl

… ehk siis sellest, kuidas mina Eesti lemmiklaulu otsisin.

Esmalt peaks mainima, et jube palju on lugusi, mida lemmiklaulu nimelises TV3 saates üldse ei leiagi, samas on teada, et on tegemist heade ja isegi väga heade lugudega. Eriline masendusehetk tuli peale roki ja pungilugude voorus, kus põhiõhk vist oligi rohkem pungilugudel, samas mitte piiksugi Vennaskonnast!? Metro Luminal? Tuberkuloited? Ja siis tuli järsku sinna Vanilla Ninja??? Ja mis lugu? Küsimusi on palju ja vaevalt, et keegi vastuseid oskab anda…

Aga minu senimaani olemasolev list oleks siis selline:

1. Ruja – Eesti muld ja Eesti süda
2. Metro Luminal – Isa tuli koju
3. Ivo Linna – Laula mu laulu, helisev hääl
4. Heidy Tamme – Näkilaul
5. Helgi Sallo – Olematu laul
6. Vennaskond – Pille-Riin
7. Marju Kuut – Raagus sõnad
8. Ruja – Teiselpool vett
9. Sõpruse Puiestee – 1905
10. Henry Laks – Tule kui leebe tuul

Ilusaid laule on meil palju ning tõesti on valiku tegemine raske. Ent senine valik, mis on nn. akadeemia poolt edasi lastud, on olnud kõike muud, kui meeldiv üllatus.

One thought on “Laula mu laulu, helisev hääl

Lisa kommentaar

